Zakład Zagospodarowania Odpadów
Odbiór i odzysk w 2019 r. odpadów o kodzie 191212 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o.o.
Informacja z dnia: 2018-09-27

27/09/2018    S186    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

 

I.II.III.IV.VI.

 

Polska-Chojnice: Usługi związane z odpadami

 

2018/S 186-420417

 

Ogłoszenie o zamówieniu

 

Usługi

Legal Basis:

 

Dyrektywa 2014/24/UE

 

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

555-20-72-738

Nowy Dwór 35

Chojnice

89-620

Polska

Osoba do kontaktów: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

Tel.: +48 523987846

E-mail: sekretariat@zzonowydwor.pl

Faks: +48 523355061

Kod NUTS: PL637

 

Adresy internetowe:

 

Główny adres: http://zzonowydwor.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.zzonowydwor.pl/#

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

I.5)Główny przedmiot działalności

Inna działalność: Gospodarka odpadami

 

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

 

Odbiór i odzysk w 2019 r. odpadów o kodzie 191212 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 191211, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o.o.

 

Numer referencyjny: ZZO/ZP/8/2018

II.1.2)Główny kod CPV

90500000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

 

2. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.

 

3. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.

 

4. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 wynosi około 12 000 Mg w okresie obowiązywania umowy.

 

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90514000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL637

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

 

Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice, POLSKA

 

II.2.4)Opis zamówienia:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

 

2. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach Zamawiający wymaga aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego.

 

3. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.

 

4. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 wynosi około 12 000 Mg w okresie obowiązywania umowy. Miesięczna ilość wynosi około 1000 Mg, natomiast dzienna około 50 Mg. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, przy czym 12 000 Mg to maksymalna ilość do odbioru i odzysku, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego.

 

5. Odpady o kodzie 19 12 12 stanowią materiał posortowniczy (balast) pochodzący z mechanicznej obróbki odpadów komunalnych na sortowni.

 

6. Odpady wytworzone w mechanicznym procesie są magazynowane luzem pod zadaszeniem i w takiej formie będą załadowywane na podstawione środki transportu. Średnia waga 1 m3 odpadów o kodzie 19 12 12 objętych zamówieniem wynosi około 0,15-0,30 Mg. Jest to wartość orientacyjna służąca Wykonawcy do skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowi podstaw do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu.

 

7. Parametry jakościowe odpadów 19 12 12 to:

 

— wartość opałowa powyżej 19 MJ/kg

 

— wilgotność około 20-30 %

 

— chlor poniżej 0,8 %

 

Podane wyniki zostały ustalone na podstawie kilku serii prób analitycznych przez akredytowane laboratorium i mają charakter uśredniony i poglądowy. Odebrane partie materiałów mogą różnic się co do wartości podanych, a jakiekolwiek różnice nie będą stanowiły podstaw roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

 

8. Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego odbioru odpadów, za pomocą środków transportowych Wykonawcy w dni robocze w godzinach 7:00-14:00. Miejsce odbioru odpadów to teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Nowy Dwór w gminie Chojnice.

 

9. Odbiór następować będzie na podstawie zamówień jednostkowych Zamawiającego.

 

10. Załadunek będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu Wykonawcy np. kontenerów, naczep, naczep z ruchoma podłogą itp.

 

11. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, znajdujących się na terenie ZZO Nowy Dwór. Wagi Zamawiającego posiadają dokładność ważenia do +/- 20 kg. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym. Dokumenty te będą stanowić wyłączna podstawę do określenia ilości odebranych odpadów pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych odpadów na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze Karty Przekazania Odpadów odebranych w danym miesiącu na podstawie bilansu ważeń pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w ZZO Nowy Dwór. Zbiorcze Karty Przekazania Odpadów wystawiane będą w 3 egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 2 egzemplarze dla Wykonawcy.

 

12. Na podstawie podpisanej przez Strony zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów i poprawnie wystawionej fakturze przez Wykonawcę, Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą.

 

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Termin odbioru partii odpadów będącej przedmiotem zamówienia, liczony od dnia otrzymania informacji mailowej od Zamawiającego, stanowiącej zamówienie jednostkowe / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 02/01/2019

Koniec: 31/12/2019

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

 

Wykaz i krótki opis warunków:

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada:

 

— aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19 12 12,

 

— aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12,

 

— w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 400 000 00 PLN.

 

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000 00 PLN.

 

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, co najmniej 2 usługi związane z odbiorem, transportem oraz odzyskiem odpadów o kodzie 19 12 12 w kierunku produkcji paliwa alternatywnego, o których mowa w niniejszym zamówieniu, o wartości minimum 400 000 PLN brutto każda. Na dowód tego wykonawca załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

 

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

 

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 07/11/2018

Czas lokalny: 10:30

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 07/11/2018

Czas lokalny: 11:00

Miejsce:

 

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, Chojnice 89-620, POLSKA, w Sali Konferencyjnej Zakładu, II piętro

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

 

1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów niniejszej ustawy Pzp.

 

2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.

 

3. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

 

4. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

 

5. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 3 i 4 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

 

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza

ul. Postępu 17a

Warszawa

02-676

Polska

Tel.: +48 224587801

E-mail: odwolania@uzp.gov.pl

Faks: +48 224587800

 

Adres internetowy: http://uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

25/09/2018

 

Zatwierdzili:

Prezes Zarządu - Lucyna Perlicka

Krzysztof Teclaf - Prokurent

 

Link do miejsca składania JEDZ:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/162501


Pliki do pobrania:

 SIWZ
 Zał. 1 - Formularz oferty
 Zał. 2 - Wzór umowy
 Zał. 3 - JEDZ
 Zał. 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej
 Zał. 5 - Wykaz usług