Zakład Zagospodarowania Odpadów

30/01/2018    S20    - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Chojnice: Usługi związane z odpadami

2018/S 020-041829

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
555-20-72-738
Nowy Dwór 35
Chojnice
89-620
Polska
Osoba do kontaktów: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
Tel.: +48 523987846
E-mail: sekretariat@zzonowydwor.pl
Faks: +48 523355061
Kod NUTS: PL637

Adresy internetowe:

Główny adres: http://zzonowydwor.pl

I.2)Wspólne zamówienie

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://zzonowydwor.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inny rodzaj: Spółka Prawa Handlowego Sp. z o. o.

I.5)Główny przedmiot działalności

Inna działalność: Gospodarka Odpadami

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

„Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.

Numer referencyjny: ZP/ZZO/1/2018

II.1.2)Główny kod CPV

90500000

II.1.3)Rodzaj zamówienia

Usługi

II.1.4)Krótki opis:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z zakładu zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. 2. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach zamawiający wymaga aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego. 3. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. 4. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 wynosi około 10 000 Mg w okresie obowiązywania umowy.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.1)Nazwa:

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV

90514000

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL637

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice.

II.2.4)Opis zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i odzysk odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, pochodzących z zakładu zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. 2. Odpady objęte niniejszym zamówieniem należy przetransportować, a następnie zagospodarować w instalacjach wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach Zamawiający wymaga aby proces odzysku odbywał się w kierunku produkcji paliwa alternatywnego. 3. Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku. 4. Ilość odpadów o kodzie 19 12 12 wynosi około 10 000 Mg w okresie obowiązywania umowy.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia

Kryteria określone poniżej

Kryterium jakości - Nazwa: Termin odbioru partii odpadów będącej przedmiotem zamówienia, liczony od dnia otrzymania informacji mailowej od Zamawiającego, stanowiącej zamówienie jednostkowe / Waga: 40

Cena - Waga: 60

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Koniec: 31/12/2018

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca posiada:

— aktualne zezwolenie na transport odpadów o kodzie 19 12 12,

— aktualne decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodzie 19 12 12,

— w przypadku powierzenia niektórych zadań podwykonawcom, również oni winni posiadać wymagane przepisami prawa stosowne zezwolenia, wpisy, dotyczące wykonywania przez nich usług.

 

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 00 PLN.

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000 00 PLN.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, co najmniej 2 usługi związane z odbiorem, transportem oraz odzyskiem odpadów o kodzie 19 12 12 w kierunku produkcji paliwa alternatywnego, o których mowa w niniejszym zamówieniu, o wartości minimum 500 000 PLN brutto każda. Na dowód tego wykonawca załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.2)Warunki dotyczące zamówienia

III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.2.2)Warunki realizacji umowy:

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu

IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

Data: 09/03/2018

Czas lokalny: 10:30

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

Data: 09/03/2018

Czas lokalny: 11:00

Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, Chojnice 89-620, w Sali Konferencyjnej Zakładu II piętro dnia 09.03.2018 r. godz. 11.00.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

VI.3)Informacje dodatkowe:

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

VI.4.3)Składanie odwołań

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Waszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

Adres internetowy:http://uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

26/01/2018

 

Zatwierdzili:

Prezes Zarządu - Lucyna Perlicka

Członek Zarządu - Andrzej Sabiniarz

 

Pliki do pobrania:

 SIWZ

 Załącznik nr 1 - Formularz oferty

 Załącznik nr 2 - Wzór umowy

 Załącznik nr 5 - Wykaz usług

 Załącznik nr 3 - JEDZ

 Załącznik nr 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej

 Zalacznik nr 1 - Formularz oferty

 Zalacznik nr 3 - JEDZ

 Zalacznik nr 4 - Oswiadczenie o grupie kapitalowej

 Zalacznik nr 5 - Wykaz uslug

 Informacja z otwarcia ofert

 Informacja o unieważnieniu postępowania