Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Chojnice: Sukcesywna dostawa pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 36843 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. , Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, faks 52 33 55 061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego Sp. z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa pojemników na odpady.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych plastikowych pojemników na odpady. Pojemniki odporne na mróz, nagrzewanie, chemikalia, z płaską pokrywą, z kółkami, zamykane uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z listwą grzebieniową, gwarancja minimum 12 miesięcy, o pojemności: - 120 l, koloru czarnego, w ilości 50 szt. - 120 l, koloru żółtego, w ilości 5 szt., - 120 l, koloru zielonego, w ilości 2 szt., - 120 l, koloru brązowego, w ilości 2 szt., - 240 l, koloru czarnego, w ilości 55 szt., - 240 l, koloru żółtego, w ilości 60 szt., - 240 l, koloru zielonego, w ilości 20 szt., - 240 l, koloru brązowego, w ilości 10 szt., - 1100 l, koloru czarnego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 15 szt., - 1100 l, koloru żółtego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 25 szt., - 1100 l, koloru zielonego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 2 szt., - 1100 l, koloru brązowego, wyposażone w uchwyty boczne, w ilości 2 szt. Pozostałe informacje dla zamówienia: - Podane ilości pojemników na odpady mają charakter szacunkowy i są uzależnione od ilości udzielonych Zamawiającemu przez inne podmioty zamówień oraz potrzeb Zamawiającego. - Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości bez zmiany cen jednostkowych. Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości i cen jednostkowych z oferty. - Zaoferowana cena za przedmiot zamówienia musi uwzględniać koszty dostawy i transportu (bez rozładunku) na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia - Pojemniki dostarczane będą sukcesywnie przez Wykonawców w ciągu 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia przekazanego faksem lub wiadomością e-mail..
II.1.5)
| przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych) 2.Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XI SIWZ. 3.Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: 95113011210007843008200001. W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu, decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2) -5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3)dokumenty te zostaną złożone w oryginale. 5.Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. PZP (tekst jedn. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), dotyczące posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku). Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji na dostarczone pojemniki - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzonowydwor.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, 89 - 620 Chojnice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2016 godzina 11:30, miejsce: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, 89 - 620 Chojnice, sekretariat zakładu II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Sporządziła: Dominika Rydygier
Zatwierdzili: Prezes Zarządu Lucyna Perlicka
Członek Zarządu Andrzej Sabiniarz
Pliki do pobrania:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Zał. 2 - Oświadczenie wykonawcy z art 22 ust. 1
Zał. 3 - Oświadczenie wykonawcy z art. 24 ust 1
Zał. 1_2_3_wersja edytowalna *.zip