Zakład Zagospodarowania Odpadów

09/11/2016    S216    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Chojnice: Prasy hydrauliczne

2016/S 216-394041

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
Nowy Dwór 35
Osoba do kontaktów: Mateusz Grudzina
89-620 Chojnice
Polska
Tel.: +48 523987846
E-mail: sekretariat@zzonowydwor.pl
Faks: +48 523355061

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://zzonowydwor.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Inna: Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Środowisko

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Dostawa prasy kanałowej z perforatorem wraz z adaptacją części linii technologicznej.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice.
Kod NUTS

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy kanałowej z perforatorem wraz
z adaptacją części linii technologicznej do pracy z dostarczonym urządzeniem belującym. Miejscem dostawy i montażu jest sortownia odpadów w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: dostawa i montaż prasy, adaptacja części pracującej linii technologicznej (adaptacja przenośników i zmiana posadowienia separatora elektromagnetycznego), dostawa i montaż nowych przenośników, podłączenie do obecnie funkcjonujących układów w tym m.in. zasilania elektrycznego, bezpieczeństwa, automatyki
i sterowania wraz z aktualizacją istniejącej wizualizacji (na wyświetlaczu szafy zasilającej istniejącej oraz w pomieszczeniu sterowni w budynku administracyjnym), szkolenie personelu, sprawdzenie prawidłowości pracy dostarczonych urządzeń na odpadach Zamawiającego.
1) Prasa kanałowa wykorzystywana będzie do prasowania surowców wtórnych (między innymi: butelek PET, papieru, tektury, folii, kartonu, chemii twardej, miękkiej oraz opakowań wielomateriałowych – tetrapak) oraz balastu (pozostałość posortownicza po mechanicznym przetwarzaniu odpadów). Wykonawca powinien zwrócić uwagę, że prasa będzie posadowiona pod istniejąca wiatą, przylegająca do hali sortowni. W związku z czym oferowane urządzenie winno być przystosowane do pracy w powyższych warunkach.
Szczegółowy opis prasy kanałowej:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej automatycznej prasy kanałowej rok produkcji min 2016 wraz z pionowym systemem wiązaniowym napędzanym elektromechanicznie.
Zamawiający nie dopuszcza dostawy urządzenia w wersji prototypowej.
Adaptację części istniejącej linii technologicznej należy wykonać w oparciu
o schemat koncepcyjny stanowiący załącznik nr 6 i rysunki pomocnicze stanowiące załącznik nr 7 i 8 do SIWZ. Przy czym obecnie przenośniki 1-9 i 1-11 wyszczególnione w załączniku nr 7 zostały zastąpione jednym wydłużonym przenośnikiem sortowniczy, transportującym odpady na przenośnik 1-12.
Linia technologiczna po dokonanej adaptacji musi umożliwiać w zależności od potrzeb Zamawiającego zasypywanie materiałem posortowniczym (balastem) prasy kanałowej albo wypełnianie kontenerów poprzez stację rozsypową. Na potrzeby belowania surowców wtórnych należy dostarczyć osobny przenośnik załadowczy (kanałowy) zlokalizowany poza obrysem hali sortowni. Wykonanie kanału pod przenośnik załadowczy w nawierzchni asfaltowej leży po stronie Wykonawcy wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń niezbędnych do jego wykonania.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

42636100

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

Szacunkowa wartość bez VAT: 1 480 000 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

w dniach: 140 (od udzielenia zamówienia)

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 PLN,
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
42 1240 5354 1111 0010 6782 9052
Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
— dokument wadium należy dołączyć do oferty.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: tak
Opis szczególnych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy pzp
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy pzp tj., zamawiający wykluczy wykonawcę:
— w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28.2.2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)
Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą złożyć:
Jednolity Europejski Dokument Zamówienia – JEDZ (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
Poniższe dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Poniższe dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
b) spełniają minimalne warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
w ten sposób, że:
— wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 PLN,
— wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000 PLN.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Poniższe dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dostarczy tylko wykonawca, którego oferta został oceniona najwyżej:
wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.
spełniają minimalne warunki dotyczące doświadczenia w ten sposób, że w
okresie 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 1 dostawę 1 prasy kanałowej o nacisku min. 70 T.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 60

2. Okres gwarancji. Waga 20

3. Termin wykonania. Waga 20

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZZO/ZP/12/2016

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

19.12.2016 - 10:45

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 19.12.2016 - 11:00

Miejscowość:

Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

4.11.2016

 

 

Zatwierdzili:

Prezes Zarządu - Lucyna Perlicka

Członek Zarządu - Andrzej Sabiniarz

 

 

Pliki do pobrania:

 Ogłoszenie

 SIWZ

 Zał. 1 - Wzór oferty

 Zał. 2 - Wzór umowy

 Zał. 3 - JEDZ

 Zał. 4 - Oświadczenie o grupie kapitałowej

 Zał. 5 - Wykaz wykonanych dostaw

 Zał. 6 - Schemat koncepcyjny - rozwiązanie do realizacji

 Zał. 7 - Linia technologiczna stan istniejący do adaptacji

 Zał. 8 - Sortownia stan istniejący - rzut starej i nowej częsci hali

 Zał. 1_3_4_5 - wersja edytowalna *.zip

 Odpowiedzi na pytania 23.11.2016 r.

 Modyfikacja SIWZ z dnia 09.12.2016r.

 Odpowiedzi na pytania z dnia 09.12.2016r.

 Informacja z otwarcia ofert

 Informacja o unieważnieniu postępowania