Zakład Zagospodarowania Odpadów

Ogłoszenie nr 766920-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.: Dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22071900500000, ul. Nowy Dwór  35 , 89-620  Chojnice, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 52 39 87 846, 52 33 55 062, e-mail sekretariat@zzonowydwor.pl, faks 52 33 55 061.
Adres strony internetowej (URL): https://www.zzonowydwor.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
 

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.zzonowydwor.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.zzonowydwor.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie
 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
 

 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
 


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/ZZO/27/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Dostawa używanych pojemników na odpady. Pojemniki powinny być: a) wyprodukowane z tworzywa sztucznego, b) odporne na: mróz, chemikalia, promienie UV, nagrzewanie, c) z płaską pokrywą, d) z kółkami, e) zamykane uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, f) przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z listwą grzebieniową. Pozostałe informacje dla zamówienia: - Zaoferowana cena za przedmiot zamówienia musi uwzględniać koszty dostawy i transportu (bez rozładunku) na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj.: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o., Nowy Dwór 35, 89-620 Chojnice oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

Okres w miesiącach

Okres w dniach

Data rozpoczęcia

Data zakończenia

     

29.01.2021

     

15.01.2021

     

15.01.2021


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pojemników na odpady na kwotę minimum 50.000 tysięcy złotych netto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






 

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ) wraz z dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

Cena oferty

60,00

Termin płatności faktury (liczony od dnia otrzymania faktury)

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę składane w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty i oznaczone jako „tajemnica przedsiębiorstwa”. W razie braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że wszelkie oświadczenia i dokumenty składane w trakcie postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie ww. informacji w przypadku, gdy Wykonawca niewłaściwie oznakuje lub nie wydzieli ww. dokumentów jako odrębnej części oferty.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Postępowanie jest prowadzone wyłącznie w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr:

1

Nazwa:

Dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. - część I

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. Pojemniki powinny być: a) wyprodukowane z tworzywa sztucznego, b) odporne na: mróz, chemikalia, promienie UV, nagrzewanie, c) z płaską pokrywą, d) z kółkami, e) zamykane uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, f) przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z listwą grzebieniową. Część I obejmuje: pojemniki o pojemności 120 l w następujących kolorach i ilościach: - Pojemnik niebieski - 12 szt. - Pojemnik zielony - 23 szt. - Pojemnik brązowy - 35 szt. Łącznie pojemników o pojemności 120 l - 70 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 29.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty

60,00

Termin płatności fakturt (liczony od dnia otrzymania faktury)

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

2

Nazwa:

Dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. - część II

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. Pojemniki powinny być: a) wyprodukowane z tworzywa sztucznego, b) odporne na: mróz, chemikalia, promienie UV, nagrzewanie, c) z płaską pokrywą, d) z kółkami, e) zamykane uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, f) przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z listwą grzebieniową. Część II obejmuje: pojemniki o pojemności 240 l w następujących kolorach i ilościach: - Pojemnik niebieski - 645 szt. - Pojemnik zielony - 60 szt. - Pojemnik brązowy - 6 szt. - Pojemnik żółty - 50 szt. - Pojemnik czarny- grafit - 280 szt. Łącznie pojemników o pojemności 240 l - 1.041 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty

60,00

Termin płatności faktury (liczony do dnia otyrzymania faktury)

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

Część nr:

3

Nazwa:

Dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. - część III

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa używanych pojemników na odpady do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. w gminie Chojnice. Pojemniki powinny być: a) wyprodukowane z tworzywa sztucznego, b) odporne na: mróz, chemikalia, promienie UV, nagrzewanie, c) z płaską pokrywą, d) z kółkami, e) zamykane uchylną klapą mocowaną na zawiasie posiadającą uchwyt do otwierania, f) przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z listwą grzebieniową. Część III obejmuje: pojemniki o pojemności 1100 l w następujących kolorach i ilościach: - Pojemnik niebieski - 10 szt. - Pojemnik brązowy - 1 szt. - Pojemnik żółty - 3 szt. Łącznie pojemników o pojemności 1100 l - 14 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 15.01.2021
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

Cena oferty

60,00

Termin płatności faktury (liczony od dnia otrzymania faktury)

40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Zatwierdził

 Andrzej Sabiniarz – Członek Zarządu                                                                    

 Krzysztof Teclaf - Prokurent      

 

Pliki do pobrania 

SIWZ.docx Szczegóły pliku
Nazwa: SIWZ.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:00:15
Autor pliku: ZZO
Wprowadził/a: Piekarski Tomasz
Rozmiar pliku: 0.56 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 1_Formularz oferty.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 1_Formularz oferty.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:01:04
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.55 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 2_Oświadczenie dot.spełniania warunków udziału.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 2_Oświadczenie dot.spełniania warunków udziału.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:01:28
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.54 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 3_Oświadczenie dot.wykluczenia.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 3_Oświadczenie dot.wykluczenia.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:02:01
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.54 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 4_Oświadczenie dot.przynależności do grupy kapitałowej.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 4_Oświadczenie dot.przynależności do grupy kapitałowej.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:02:28
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.54 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Załącznik nr 5_projekt umowy.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 5_projekt umowy.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:02:54
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.28 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Załącznik nr 6_Wykaz dostaw.docx Szczegóły pliku
Nazwa: Załącznik nr 6_Wykaz dostaw.docx
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-15 15:03:28
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.54 MB
Rozszerzenie pliku: docx

Informacja z otwarcia ofert.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja z otwarcia ofert.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-23 12:36:31
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 0.08 MB
Rozszerzenie pliku: pdf

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf
Opis: Brak opisu
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2020-12-30 15:43:06
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Rogińska Ewa
Rozmiar pliku: 1.27 MB
Rozszerzenie pliku: pdf